Ajaj :s

Ja som rubriken säger kan man ju berätta om dagen xD vaknade och åt frukost sedan kom Frida och Linnea Larsson (haha kompisar ;)) och först så fick jag lämna av lillebror på bussen till simskolan och sedan gick jag hem igen och då spelade vi lite Sims, sen lagade vi mat vilket blev väldigt dåligt (haha) så gick Frida hem och jag o Linnea spelade badminton (Y) vi tyckte det blev varmt så vi cyklade till Derome sjön och badade med Frida och Petra.

Meeeeen när vi skulle cykla hem så råkade jag och Linnea krocka i varandra så vi ramlade omkull och bådas resultat blev bilden nedan ^^ Nu sover jag över hos Linnea och imorgon blir det troligtvis Derome sjön igen haha (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0