Chilledill ^^

Japp, idag blirre Chill dag.. igen xd
Ska ringa mamma och se om hon har någon paus idag på jobbet så hon kan ringa in till vetrinäeren eftersom när hon slutar stänger dom -.-'
Just nu sitter jag och kollar på tv :3
Längtar tills pappa ska få semester seriöst -_- Adolf måste ju ha kompostgaller så han kan springa av sig där det är gräs och inte trä eftersom jag släpper ut honom på altanen :)

Vill ju även ha en till liten kanin och jag har ju pratat med Frida och om det blir så att jag får en liten dunboll av henne så blir jag den lyckligaste i vägen :3 Vill bara att mamma ska ge mig en till chans att visa att jag klarar av att ha fler kaniner efter att Azlan dog så fattar jag inte varför hon är så himla emot att skaffa en till kanin lixom ;o Hon vet att jag klarar av det eftersom jag är så djurkär men ändå inte =/


:*

// Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0