Film ;)

Håller på med en film nu om... förrgår (eftersom klockan är över 12) så den kommer komma antagligen nästa vecka höhö ;3 Härmade Frida lite med att köra ''steg''studs och två hinder framför som jag höjde och sänkte ;)
Adolf var grymt duktig :D Dock igår (fortfarande idag då hehe) så skulle jag ge honom mat och såklart bet han mig i fingret så var bara in och hämta plåster.. Dels därför jag vill ha en till kanin, vill ha en kanin jag kan träna från botten och bygga upp ett speciellt band, med Adolf blev det ju bara att jag fick honom och då tänkte jag inte så mycket på relationen så blev ju att han hatade mig till sist ._.
 
Nåja, nu ska vi ta nya tag med Qira ;D Har även bett ägaren nu att skicka mer bilder på henne och hon skulle skicka bilderna när dom hade kommit hem från semestern ^^
 
Tjuvtitt hehe ;)
 
Ska nog ta och kolla på film nu och försöka sova :) So, goodnight ;D
 
höhö kanske inte syns så bra men kollar på bee-movie.. bara för att :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0