Fishing :D

Eftersom teckningen inte var på min sida igår när jag var och fiskade får ni inga bilder.. Är hos mormor och morfar så ni får vänta på bilder tills jag är hemma ^^ Nåja, det är såå mysigt här så jag vill bara stanna här förgott :3 Dom bor i vid havet så man kan gå ner och bada när somhelst och ta med båten ut till havs och fiska, sen kan man fiska krabbor eller bara gå en strandpromenad med hunden såååååååååååå mysigt :D
 
Sen är det så att föra någon dag sedan så hade Adolf en dålig dag... Han morrade åt mig, bet åt mig, gjorde hastiga rörelser och ville bara skada mig kändes det som. Visst så bits han varje dag om jag ska vara helt ärlig men det är så han är =/ Dels därför jag vill ha en till kanin som jag kan gosa med och ha på studsmattan utan att jag får rivsår överallt.
 
Snart drar jag iväg till tandläkaren och sedan ska vi nog äta glass :D Juste dom bor precis brevid en glasskiosk som heter Tretoppar också 8D Sen blirre hem och idag ska jag inte göra något speciellt med Adolf, men jag ska rensa ur den stora uteburen :) Har liten plan jag ska göra med den tills min lilla nya Kitty Mjuktass kommer.. HAHAH nej men vad ska hon heta XD
 
Vad jag ska göra med storauteburen med hagen :
    • 1. Ta ut brännässlor och ogräs försöka fylla igen hålen som bajsadolf har gjort :*

    • 2. ta ut alla leksaker och skit som ligger i haha

    • 3. Städa ur all spån i buren

    • 4. Tvätta den

    • 5. Måla om den till vit

    • 6. fixa hönsnät i botten på buren

    • 7. fixa tak av hönsnät också tror jag ( Eller kompostgaller )

    • 8. Fixa en hage mitt i trädgården av kompostgaller

    • 9. lägga in nytt spån

    • 10. tvätta ur alla skålar och vattenflaskor

       

      Klaartt :3

       

      // Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0