Hard work!

Jadu, som rubriken säger så har jag gjort ett hardwork idag ute i regnet med kaninburen ^^
Snacka om att jag frös liiite och var ganska blöt haha men jag gör ju allt för min lilla Adolf :3
Ni kommer väll ihåg min planering för buren? Iaf så har jag slutfört 3 stycken av delarna och är snart färdig med 2 stycken av delarna :D
 
Färdiga:
1. Ta ut brännässlor och ogräs samt försöka fylla igen hagen Adolf har gjort
2. Ta ut alla leksaker och skit som ligger i burens hage.
6. Fixa hönsnät i botten på burens hage.
 
Snart färdiga:
7. Fixa tak av hönsnät eller annat (Behöver mer hönsnät eller annat om ni kommer med tips)
8. Fixa en hage mitt i trädgården av kompostgaller (Behöver mer kompostgaller för just nu är den väldigt liten höhö)
 
När allting är färdigt får ni se det för idag eftersom det regnade så såg det bara ut som ett bombnedslag men man såg helt klart skillnad från min sida! :) Linnea vet ju också hur det såg ut innan så när hon får se resultatet hoppas jag att hon tycker jag har varit duktig :3 Nästa steg jag ska göra när det blir soligt (Antagligen nästa vecka) är att måla buren vit så den matchar vårat hus och garage :D Detta är faktiskt ett jätte roligt projekt som jag är stolt över att göra helt på egen hand :3
 
Gammal bild på mig och Adolf innan jag äns hade fått honom, då var han bara en
liten kaninunge så ja... han är stor ^^
 
// Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0