Hoppning

HEJ!
Har väldigt goda nyheter. Jag & Frida har nu lärt Simba att hoppa. Jag tror nog att vi kommer börja tävla om ett halvår eller så för jag måste träna honom innan. Innan ni läser hur långt & högt han kan hoppa vill jag att ni ska vet att han knappt kunde hoppa 1 dm när vi började.
Hur långt han kan hoppa? : 90 cm alltså ungefär 1 m
Hur högt kan han hoppa? : Jag tror att det var 25 eller 30 cm
Jag sov ju över hos Frida. Vi tränade på eftermiddagen & så var vi ute till typ 23:00 & hoppade. Sen hoppade vi på morgonen också. Ni ska få lite bilder men det kanske inte blir så många för mitt blogg.se är lite cp.
P.S! Åker till Kolmården imorgon så kommer inte kunna blogga på 1 dygn.

/ LINDA



Äsch, datan laggar så ni får mer bilder en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0