I´m so sorry...

Såå ledsen för dålig update, har haft svårt att komma in på blogg.se
 
Men iaf..
Igår så tränade jag Simba i hoppning efter en halv veckas uppehåll. Det gick jättebra. Dock har inte jag några bra hinder ALLS. Så jag byggde av krukor, kvastar, hinkar & små hyllor... Hehe.
I fredags var det ju ganska   väldigt mycket åska (bra fredag den 13:e väder om du frågar mig). Så eftersom mina föräldrar håller på att bygga ensama i huset bredvid gick jag dit, ville inte vara ensam hemma när det åskade. Så jag hämtade Simba och tog in honom dit. Vi satte oss i hallen. Jag satt på en kudde han i mitt knä. Sen när det var över tog jag ut honom i buren igen. När jag gick tillbaka så flyttade jag kudden till köket, OCH DÄR SOMNADE JAG!? (Ja, jag vet RETARD!)
 
Hehe
 
/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0