Landet

Hejhej! Nu är jag på landet, alla kaniner mår bra och dom har fått en ny bur! Många som vill titta på dom här. Jag har vart och tittat på min grannes kanin Malte. Han var en brun vädur. Han var väldigt.... trygg i sig själv. Jag kliade honom en stund och sedan kastade han sig på rygg:P Nu ska jag snart gå ut och bygga en hage till kaninerna. Kan lägga upp en bild sen på hur det blev. Idag åker pappa hem och sen till Schweiz. När han kommer tillbaka tar han med sig Edit och så kanske hennes kanin Lasse följer med, vi får se. Då blir det nog lite roligare här :P Och vart är sommarn?! Det är ju bara grått och tråkigt, hoppas den kommer snart annars blir Frida sur :( Och nu ska vi försöka uppdatera bättre, nu har jag internet här så jag kan uppdatera från ipad:en. Freja och Kiwi Haha jag vet inte vad jag ska göra åt Kiwi, hon ser ju knappt, hon har fått så mycket päls så man ser inte hennes ögon xP Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0