Dååålig cykeltur

Har bara legat och slappat hela dagen men när det började regna fick Loppan och barnen komma in och mysa :3

Handlade ju med Linda igår och då köpte jag godis till Loppan så det fick hon smaka och det tyckte hon var jumjum!

Sedan skulle jag gå ut med Bonso så jag cyklade dit men hon var inte hemma så jag skulle cykla hem igen men då stod DET EN JÄKLA TRAKTOR DÄR SÅ JAG FICK CYKLA PÅ DEN LERIGA ÅKERN OCH DET HADE JUST REGNAT SÅ JAG RAMLADE OCH MINA SKOR ÄR FÖRSTÖRDA och sedan så kom det en till traktor så jag fick cykla genom skogen också och nu är jag lite PISSED OFF!

Linda ska fråga om hon kan få Simba en dag tidigare så kanske hon kan följa med till landet så kan vi lära honom hoppa för han har varit hoppkanin så han kommer säkert ihåg.

Jaja nu ska jag se om Yvonne är hemma så jag kan gå ut med Bonso, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0