Ensam hemma ^^

Japp, idag känner jag mig helt kryy igen :) Ingen huvudvärk och ingen feber (Y)
Tror det kanske var för att jag behövde sova, har ju varit uppe till klockan 2 nästan sen vi fick sommarlov :s
Hehe, jag hade tänkt att fota Adolf lite fint ute idag men såklart möts man av regn men ändå är det 18.3 grader ute O_o Nåja, kanske tar in honom ändå och fotar så jag gör en liten fejk ''studio'' av ett lakan ;) Får se hur det går och såklart kommer jag att ha Nikon eftersom min Olympus kan slänga sig i väggen :3

Ska äta mat nu hehe, har egentligen precis ätit frukost men shit the same :D

Ska även gå ut med Vera nu innan kom jag på hehe så måste sticka ^^

Verisen :3

Bild från skolavslutningen ^^ Var bara tvungen xd Haha hittar ni mig? ;3


Adolfan :33333

// Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0