Linnéa - Godmooorgooon!

Godmorgon världen! 

Nu ska jag till Mormor och käka lunch.. sen ska jag hem och ta ut Dumle tror jag ... :)

Alice och jag tog oss ann en aggressiv hona igår, som vi ska ta hem och försöka göra något av.. Sen antagligen sälja vidare / ge tillbaka när hon har blivit bättre :)
Ska bli såå kul att följa denna resa alltså! Dumle visade massa tecken på nyfikenhet igår, och hon är sjukt mysig är hon kommer ut..
Ska bara se till att hon inte är så aggressiv i buren, så dom små barnen vågar hålla i den också ;)

Nu blir det lite bilder! Kramis!

Juste ! Dumle är även Adolfs ( alice kanin ) dotter, och är min gamla kanin Tuzzilgaohs unge .. :D så den är i släkten! ;)



Lilla dumle! :)

Dumle och Tuzzan :)
Här är dock Dumle liten.. :)

/ nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0