Presentation-Frida

Hej jag heter Frida och jag fyller 13 om en månad. Mina intressen är fota hålla på med djur och redigera.
Jag har Sagoträdets kaningård och där finns för tillfället 6 kaniner. 2 vuxna (mina första kaniner) som är syskon, en svart hona vid namn Skruttans Athena men hon kallas Loppan och en blå kastrerad hane vid namn Skruttans Apollon som kallas Ludde.
Loppan och Ludde brukar bo tillsammans men nu bor Ludde själv eftersom Loppan fick ungar för ungefär en månad sen, 3 tjejer och en kille. Alla mina kaniner är lejonhuvade.
Jag håller på med både utställning och hoppning. Jag har bara vart på en utställning då jag bara ställer ut Loppan för Ludde skulle bita domarn. Jag hoppar men tävlar inte då mina kaniner är hemskt skraja av sig. Loppan hoppar runt 30.

På min fritid fotar jag mest, är med mina djur och går ut med Bonso. (Bonso är min grannes hund och jag går på agilitykurser och går ut med honom, han är schäfer/labrador)
Jag håller inte på med hästar som dom andra gör, jag gjorde det och rider på eds då och då.
Jag red på kimsta islandshästar förut men jag blev allergisk så jag fick sluta. Tänkte börja där så småning om igen men jag är fortfarande allergisk och sedan blev det ju mindre roligt när Thor dog<3
Jag har även en galen sköldis som är lite knasig i bollen :)

Jag:


Loppan:



Ludde:


Freja:


Engla:


Kiwi:


Nelson:


Här är burarna, den främre buren bor Loppan och ungarna i och den där bakom bor Ludde i.

Ja, det var väl allt.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0