Presentation-Linda Öström

Hej jag heter Linda och jag är 12 år. Mina intressen är att rida och fota.

Simba
Namn  Simba
Ålder  Vet ej just nu
Ras  Dvärgvädur

Simba: Jo, mina grannar flyttar om några dagar & dom har en kanin men som dom inte kan ta med när dom flyttar, då frågade dom om jag ville ha den. Svarade såklart ja. Egentligen heter han Stampe, men jag tycker de är så tråkigt för så heter ju alla kaniner, så jag fick lite namn förslag av Frida så det blev Simba, jag tror att det är 4 dagar kvar tills mina grannar flyttar & då får jag honom :D

Jag: Jag bor ute på landet nära Arlanda, jag & Frida har gått på samma dagis så vi känner varann sen vi var små. Jag tar hand om en häst som heter Flugan & som är en travare, jag har en katt som heter Findus & en kanin som heter Simba. Jag rider på en ridskola & jag dansar showdance & street dance i Upplands Väsby.


Jag:


Simba:


/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0