Presentation-Linnéa Jonsson

Hejsan! Mitt namn är Linnéa, men jag kallas för Nea! Jag är 13 år och bor i lilla varberg!
Just nu äger jag två kaniner, Alfred och Kolan, men hjälper till med min grannes kanin, då den är bitsk och aggressiv och barnen inte vågar hantera den.
Jag har även två hästar som jag rider och sköter om, Loppan och Chippi :)
Annars, ja jag är ganska fotointresserad , och älskar att vara med kompisar och ute i naturen! Jag är väldigt glad av mig, och älskar att träffa nya människor!


Min ena kanin heter Alfred, han är en dvärgv. / hermelin, och är runt 5 år gammal :)

Alfred är en väldigt speciell kanin, som jag fick sommarn 2008, hans nos är lite missbildad, så han sticker ut lite från mängden. Alfred gillar att hoppa, och äta potatis så hela hans ansikte blir gult :c
Ja, det var väl det mesta om lilla Affe :D

Min andra kanin heter Kolan, och är en dvärgvädur som jag har fött upp själv :)
Kolan blev lite mobbad av sina syskon när hon var mindre, och fick därför flytta in i mitt rum, så hon är mer som en hund än kanin om man säger så ^^
Kolan är en glad och positiv kanin, kan vara lite tjurig ibland,  men menar aldrig något illa!


Här är då en lite lagom flummig bild på mig! ^^



Alfred! :)

Kolan :)
lite suddig bild bara :c

haha jajjemen! :D
/ linnéa

Kommentarer
Postat av: Alica

HEJ! åå ni verkar ha så fin & bra blogg, ska helt klart läsa den här!!!

2012-06-26 @ 14:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0