Promenaden

Promenaden gick superbra, vi sprang runt på gräsmattan så jag nästan blev helt andfådd. Om han inte klarar av att hoppa så mycket så skulle han kunna bli bra på kapplöppning, haha jag skojade. Men det märktes att han inte rört sig på ett tag för han var jätte glad att få komma ut & springa. Selen satt superbra, fast först råkade jag sätta den åt fel håll hehe. Imorgon tänkte jag & mamma åka och köpa pellets & halm. Så ikväll så får han sallad & maskgrossblad till middag. Två våningsburen står kvar uppe vid grannarna, dom har flyttat men Simba får vara där uppe på nätterna. Två våningsburen kommer nog ner i veckan. Men under dagarna kommer han vara på gräsmattan i trekantiga buren. Nu ska jag ut & fylla på hans vatten.
/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0