Tha dayy

Dagen har varaigt ganska trist. Satt vid datorn fram till 3 (a)
Sedan gick jag ut och byggde hinder, men vi hade bara lite brädor så det blev ett litet dåligt hinder, kan lägga upp bilder imårgon när det är klart. Sedan har jag vart lite med kaninerna och så.

Kan inte bestämma mig för vilken unge jag ska behålla:..
Nelson: Bra: Han är på och kommer alltid fram i buren och litar på mig. Dåligt: Han är dubbelmanad och han är kille.
Freja: Bra: Pigg och på och blir säkert duktig på att hoppa. Dåligt: Lite för sprallig? Är lite rädd att hon blir som Ludde.
Engla: Är ganska osäker hur hon kommer bli inom hoppningen, har faktiskt ingen aning. Ganska mysig. Dåligt: Hon är föör blyg, blir ju nåt att jobba med men...hm.
Kiwi: Har börjat funderat på att behålla henne, har jag ju med alla men mer då. Hon är lite tuffare så hon kanske skulle funka med Ludde, blir säkert ok inom hhoppningen också. BLir kanske hon jag behåller.

Jaja, jag har ju några veckor till att bestämma mig på.

Jag har världens finaste tjej, hon har vart hur mysig som hälst idag<3
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0