Väääääntar..

Jag väntar & väntar på att jag ska få Simba (Stampe) .... Det är 4 dagar kvar tills grannarna flyttar sen är han min! :D Jag & Frida ska träna honom i hoppning, ska bli jättekul. Buren är en två våningsbur, & så är de en ute bur som man kan ställa lite var som helst på gräsmattan, har också tänkt köpa ett kompost galler så jag kan låta honom springa. Igår var iaf jag & Frida på Stinsen & köpte saker på Arken Zoo. Jag köpte ett koppel, en borste & en sax som man klipper klorna med. De var ganska dyrt för bara dom sakerna kostade 465 kr :/ Sen hade vi typ 2 timmar till på oss så då blev de kläder osv.. Känns som att det ända jag gör är att vänta på Simba. Sen väntar jag ju förstås också efter att jag ska hyra Fairlane (en häst på min ridskola) i en vecka. Jaja, nu ska jag äta muffins!!
/ LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0